1. Milyen összetevőket tartalmaznak a testápoló termékek?
Minden termékünk részletes leírása megtalálható az oldalon, amely tartalmazza az összetevők listáját is. Igyekszünk természetes alapanyagokkal dolgozni, ezért kínálatunkban sok természetes eredetű összetevőt tartalmazó terméket talál.
2. A termékek vegánok és állatkísérlet-mentesek?
Igen, kínálatunk nagy része vegán és állatkísérlet-mentes.
3. Mennyibe kerül a szállítás, és mennyi idő alatt érkezik meg a rendelésem?
A szállítási díjaink a választott szállítási módtól és a rendelés összértékétől függnek. Általában 2-5 munkanapos szállítási idővel lehet számolni. A pontos szállítási díjakat és opciókat a rendelés leadása során láthatja.
4. Lehet-e módosítani vagy lemondani a rendelést?
Ha módosítani vagy lemondani szeretné a rendelését, kérjük, minél előbb lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a judit.carebox@gmail.com e-mail címen, vagy a +36 70 6113753-as telefonszámon. A rendelés feldolgozása után már nem tudunk változtatásokat végrehajtani.
5. Mi a visszaküldési politika?
Amennyiben nem elégedett a termékkel, 14 napon belül visszaküldheti azt bontatlan, eredeti csomagolásában. A visszaküldés előtt kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, hogy segítséget nyújtsunk a visszaküldési folyamatban.
6. Milyen fizetési módokat fogadnak el?
Elfogadunk banki átutalást, valamint utánvételes fizetést. A rendelés leadásakor minden elérhető fizetési opció megjelenik.
7. Kapok értesítést a rendelésem állapotáról?
Igen, a rendelés visszaigazolása után e-mailben értesítjük Önt a rendelés feldolgozásáról és kiszállításáról.